نمايندگي فروش دستگاه تصفيه آب در فسا

نمايندگي فروش دستگاه تصفيه آب در فسا

دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی

پنج شنبه بیست و پنجم 10 1399

 دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی

آلودگی آب در سیستم لوله‌کشی شهری بسیار زیاد است و حجم زیادی از این آلاینده‌ها وارد آب مصرفی خانواده‌ها می‌شوند که خطرات بسیار زیادی برای سلامتی افراد خانواده مخصوصا بچه‌ها و خانم‌های باردار دارد. به همین دلیل بهترین راه کم کردن این خطرات استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد. دستگاه‌های تصفیه آب خانگی انواع مختلفی دارند.. در حال حاضر در بیشتر خانه‌های ایرانی یکی از این دو نوع دستگاه دیده می‌شود.

تفاوت دستگاه تصفیه آب رومیزی و دستگاه تصفیه آب زیرسینکی

تفاوت اصلی این دو دستگاه در محل نصب آن‌ها می باشد. دستگاه‌های تصفیه آب خانگی رومیزی روی میز یا سینک قرار می‌گیرند و دستگاه‌های زیرسینکی در قسمت زیر سینک نصب می‌شوند و دیده نمی‌شوند. هر کدام  از دستگاه ها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.  ولی مکانیزم عمل آن‌ها تا حدی شبیه به هم می باشد. 

یکی از اصلی ترین تفاوت های این دستگاه‌ها در نحوه‌ی طراحی آن می باشد. دستگاه های تصفیه آب خانگی رومیزی به دلیل اینکه روی میز و جلوی چشم قرار می‌گیرند زیباتر و با طراحی بهتر ساخته می‌شوند. ولی دستگاه‌های زیرسینکی صرفا چند فیلتر با هوزینگ‌های مخصوص هستند که زیر سینک قرار خواهند گرفت و معمولا طراحی ظاهری آن‌ها چندان به چشم نخواهد آمد. شلنگ‌ها و فیلترهای دستگاه به صورت باز قرار دارد و عملا بدنه‌ای برای آن‌ها طراحی نمی‌شود.

دومین تفاوت از نظر حجم با هم تفاوت دارند. مدل‌های زیرسینکی عمدتا بزرگتر هستند و حجم فیلترهای تصفیه آب آن‌ها هم بسیار بزرگتر هست. اما دستگاه تصفیه آب خانگی رو میزی طراحی جمع و جورتری دارد.

 

دستگاه‌های تصفیه آب زیرسینکی امکان اضافه کردن مراحل فیلتر تا 8 مرحله امکان‌پذیر می باشد  اما دستگاه‌های رومیزی اینجوری نیست  و به همان شکلی که خریداری می‌کنید کار خواهند کرد.

دستگاه‌ های تصفیه آب خانگی رومیزی نیاز به نصب ندارد در حالی که دستگاه‌های تصفیه آب زیرسینکی حتما باید توسط یک تکنسین نصب شوند. (نکته مهم: در صورت خرید از شرکت ژابیز هزینه ارسال و نصب دستگاه زیرسینکی هم رایگان می باشد). 

بهترین دستگاه تصفیه آب رومیزی

اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب رومیزی را دارید ما به شما در این زمینه کمک خواهیم کرد.با ما همراه باشید.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی سامسونگ

یک برند بزرگ که دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی هم تولید می‌کند که کیفیت دستگاه‌های تصفیه آب رومیزی این شرکت در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در آمریکا و اروپا در خانه ها و محل کار خود از این دستگاه برای تصفیه آب آشامیدنی خود استفاده می‌شوند. 

 

دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی ایوا

این شرکت (EVA) در بریتانیا و آلمان فعالیت دارد. دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی ایوا به آب خانگی وصل خواهد شد و طراحی بسیار به روزی دارد. در این دستگاه  فیلترهایی به کار رفته که می‌توانند آلاینده‌ها را به خوبی از آب حذف کنند و بهترین کیفیت آب را در اختیار شما قرار دهند


دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی مجیک

دستگاه تصفیه آب مجیک یک مجموعه‌ی بزرگ تولیدکننده  انواع مختلف دستگاه‌های تصفیه آب می باشد که بیشتر تولیدات آن به صورت رومیزی می باشد. این برند از دستگاه‌های تصفیه آب دارای اسمز معکوس رومیزی می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارند. عمدتا این شرکت دستگاه‌های دیجیتالی تولید می‌کند که طراحی آن‌ها بسیار خاص است و متناسب با آشپزخانه‌های ایرانی می باشد.  

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

همانطور که گفته شد شما می‌توانید دستگاه تصفیه آب خانگی را در دو نوع رومیزی و یا زیرسینکی تهیه کنید قبل از تهیه‌ی این محصولات حتما شما موارد زیر را مد نظر خود داشته باشید.

اول اینکه شما با یک متخصص در زمینه‌ی آب و آلودگی‌های آب مشورت کنید و ببینید کدام دستگاه برای شما مناسب‌تر است و مشکلات مربوط به آب منطقه‌ی شما را بهتر پوشش می‌دهد.

و دوم اینکه دستگاه تصفیه آبی که به صرفه شما می باشد را انتخاب و خریداری کنید. (قیمت یک دستگاه تصفیه آب هیچ گاه نمی‌تواند نشان‌دهنده‌ی کیفیت و کارایی آن دستگاه باشد. ولی اگر می‌خواهید متناسب با بودجه‌ی خود عمل کنید می‌توانید این دستگاه‌ها را قیمت واقعی آن‌ها از شرکت ژابیز تهیه و خریداری کنید. 




برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 


شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش ، تعمیرات ، سرویس دهی ، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.


ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.


مدیر فروش : 09175956589   

آدرس : فسا / دفتر نمایندگی شیراز

 پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در اینستاگرام water.purifier24 از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.


(0) نظر
X